Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Όταν έδυσε ο ήλιος ανέτειλε η αγάπη

Όταν έδυσε ο ήλιος ανέτειλε η αγάπη
Τίτλος: Όταν έδυσε ο ήλιος ανέτειλε η αγάπη
Συγγραφέας: Γεώργιος Μωϋσογλου
Σελίδες: 340
Εκδόσεις: Παπαϊωάννου
Σχήμα: 14x20

Το λουλούδι αυτό κράτησέ το. Να ξέρεις πάντα θα σ' αγαπώ. Δεν πρόκειται να σε πληγώσω. Θέλω πάντα να είσαι καλά. Να προσέχεις στη ζωή σου. Μου χάρισες όμορφες στιγμές και το καλύτερο δώρο. Το γιο μας. Αν πιστέψεις ότι έκανες λάθος εγώ θα σε περιμένω να ξαναζήσουμε μαζί ευτυχισμένοι. 

Δε σε πρόδωσα ποτέ... Ούτε ποτέ στο μέλλον πρόκειται να το κάνω. Τις φωτογραφίες του γάμου μας και του γιου μας θα τις έχω μαζί μου ως το τέλος της ζωής μου, όπου κι αν βρεθώ.  Και πάντα να θυμάσαι ότι η φλόγα της αγάπης μου δεν θα σβήσει ποτέ για σένα. Φεύγω απ' τη ζωή σου αφού έτσι το θέλησες. Καλή τύχη. Δε σου κρατώ κακία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Μοιραστείτε το!